Tuesday, March 5, 2013

Testimoni Diri Sendiri: Lobang Jerawat Kian Surut


haa...kini tiba lah testimoni diri sendiri.....jom cuba vitamin e nie....jom tambah vit b dan esp juga....almaklumla...beberapa tahun lagi dah nak masuk 40 tahun huhu...nak mengurangkan kan aktiviti2 penuaan dan menjaga kulit....macam2 dah try akhirnya jumpa SHaklee...sambil makan sambil buatat bisnes..tak sangka dua2 menjadi.....TQ shaklee,,,

jom sape nak sertai saya pm/sms/whatapss 0172192137 cepat2...set bajet vit e & vit c pun ada...meh meh jaga kesihatan...payung di hari tua...

TESTIMONIAL  SAYA
Assalam...saya ingin berkongsi sedikit pengalaman. Hampir sebulan saya mengamalkan pengambilan vitamin e kompleks, lubang parut jerawat di muka saya semakin kurang. Saya fikir jika menambah vitamin c, vitamin b kompleks, esp....tentu kesannya akan lebih menggembirakan. Tq Shaklee.


No comments:

Post a Comment